søndag 6. november 2011

Litt nytt fra meg

Det er lenge siden jeg har skrevet noe her. Dette blir tydeligvis litt i rykk og napp. Jeg har nettopp kommet hjem etter tre uker på Gran Canaria. Delilig med sol og varme, fysikalsk behandling og varmtvanngymnastikk. Gjør godt for både kropp og sjel. Desto større overgang med tungt novembervær med regn og tåke. Men det er jo fint syvær.
Jeg hadde selvsagt sytøy med til syden. Fikk ferdig tre nye Dear Jane blokker. Nå mangler det bare renskjæring og å sy på kanten. Nå har jeg sydd i alt 89 DJ blokker så jeg har heldigvis sydd mer enn halvparten. Jeg hadde også med noen broderier. Hyggelig med håndsøm på terrassen

Vel hjemme var gråværet fint syvær. Har prøvd meg på en ny type sminkepung/toalettmappe. 
Design: Bitty Bug. De var morsomme å sy og jeg synes de ble ganske søte. Fikk brukt opp noen røde smårester. Disse kommer til å være blant salgsvarene neste helg når Bærum Lappelag har sin salgsutstilling.

5 kommentarer:

  1. Bra att du fått lite värme och behandling.
    Nessarna är supercharmiga. Kul mönster.

    SvarSlett
  2. Så heldig du er da, som har fått tre uker i syden på denne tiden. Her vil sommeren slett ikke slippe taket, og i dag var det blomster i veikanten som jeg foreviget med mobilkamera. Flotte toalettvesker. Jeg har gjort klar noen som jeg skal sy til julegaver. Lykke til på salgsmessen. Hilsen Gudrun

    SvarSlett
  3. Kjempeflotte toalettvesker du har sydd Julie! Og veldig koselig at du blogger litt igjen.

    SvarSlett
  4. Oii, Julie, disse DJ blokkene ble helt nyyyyydelige!! Samme med sminkepung og toalettvesker!! Du er virkelig langt ute i DJ, så bra! GØY!

    SvarSlett